Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Cumartesi, Haziran 12, 2010

Tıkanma

Anlatacaklarım var. Hissettiklerim. Dışa vurmak istediklerim.. Bir süredir yaşadığım Tıkanma zirve yaptı. İç hesaplaşmalar var ki tam çözüldüğünü düşünürken yinelenen resmi angarya! ve içerdeki buhranla çırılçıplak karşı karşıya... Savunma mekanizması yalama olmuş... İçten karmaşalı dönemler, deli gibi yazma isteği uyandırıyor. oysak i beynim ellerimden hızlı çalışıyor. Yazamıyorum, içimdeki kargaşayı alıp uzaklaşıyorum...

Yasemin Mori'nin şarkısını dinliyorum yine, Mutsuz Punk 
sözleri o kadar içe dokunası... 


Üzülmeye gelmez, giderdim aramaya ruhumun parçalarını
üzerime bir bir dikerdim
beni nasıl isterdin?
Tek Parça?


öyle zor,
öyle zor
öyle zor geliyor ki her yeni gün
her yeni gün
her yeni gün



Hiç yorum yok: