Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Pazar, Kasım 07, 2010

Say goodbye to the Ali Sami Yen...

Evim diyebildiğim huzur bulduğum ailemin evi haricinde tek yer Ali Sami Yen. Çeşitli nedenlerle yıllardır edindiğim kombinemi bu sezon alamadım ve bu sezon kapalı bana kapalı... "Belki de isabet olmuştur" diye avutuyorum kendimi "ayrılıkları sevmediğimden" diyorum ancak, bir yanım da kahroluyor.

Henüz bir çocuğum yok, olmayan çocuklarım adına üzülüyorum. Ali Sami Yen'de birlikte maç izleme keyfine erişemeyeceğimize, o atmosferi tadamayacak olmalarına deli gibi üzülüyorum, bunun izahı yok.

Evet, vakit yaklaştıkça Ali Sami Yen, benim ızdırabım arttı. Ailemden birini kaybedecekmişcesine acı veriyor senden ayrılmayı düşünmek ve bunun kısa süre sonra gerçekleşeceğini bilmek.
S.

Ali Sami Yen Stadı
Hayatımın tam ortası
Nice şampiyonlukların
Zaferlerin mekanı
Her köşende bir anım var
Hüzünler ve mutluluklar
Gözümde yaş kalbimde sızı
Zaman ayrılık zamanı
:((




seni yıkacak dozerin...

Hiç yorum yok: