Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Cuma, Nisan 13, 2012

Taslaklara Kaydet

Evvelden beri yazı yazmayı seviyorum fakat sergilemeyi sevmiyorum. Çünkü bazen kendime bile söylemeye çekindiğim, zorlandığım şeyleri yazıyorum. Eskiden şiir bile yazardım, küçük öyküler. Şimdi bir şeyler karalıyorum derin şeyler fakat elim 'yayınla'ya gitmiyor 'Kaydet' diyorum ve yazı kendini Taslaklara kaydediyor. Bugün arkadaşımın bir yazısını okudum da bir yeri beni fena yaptı, düşündürdü.. Ama artık okuduğum şeylerin, dinlediğim müziğin, geçtiğim sokağın, bazen bir kelimenin hatırlattığı şeylerden yıldım.




Kalbim yine üzgün seni andım derinden
Geçtim yine dün eski hazan bahçelerinden
Üzgün ve kırılmış gibi en ince yerinden
Geçtim yine dün eski hazan bahçelerinden

Bayâtî Şarkı
Bestekâr: Selahattin Pınar
Güftekâr: Yahya Kemâl Beyatlı
İcrâ: Sabite Tur Gülerman

Hiç yorum yok: