Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Cumartesi, Mayıs 19, 2012

OnDokuz Mayıs

Benim için '19 Mayıs' bir çok anlam içeriyor. Güzel, iyi, kötü, eh, öff, Allah kahretsin! çizgisinde. Aslında tarihlere, nesnelere, yerlere, şarkılara anlam yüklemek çok büyük hata! Kesinlikle dünyanın en büyük hatası! Hem zafer, hem de hezimet içeren 19 Mayıslar yaşadım. Gençlik ve Spor Bayramı mı? siyaseti hiç sevmem o yüzden o tür anlam yüklenen bir 19 Mayıs benim için nötr. Hani 'ben ekmek derdindeyim sen neden bahsediyorsun' durumudur bu belki, bilmem? Futbol(sporsal) dışındaki fanatikliği hiç anlamıyorum. Mevzu da bu değil zaten.. Gerçi doğum günü olan arkadaşlarım da var. Her neyse bu 19 Mayıs milat olsun, anlamlar uçsun. Ne olsa, Olanla Olunmaz!

milyonlarca dert her biri senin olsun.
hayır istemem benden uzak dursun.
gelir, geçer, nasıl biter bilmem.
milyonlarca dert her biri senin olsun.
olanla olunmaz böyle yorulursun.
gelir, geçer, nasıl biter bilmem.

Hiç yorum yok: