Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Çarşamba, Ekim 31, 2012

Ahmet Beyler

hep birlikte düşünceye gark olduk.
hayat nereye?
al yalanını sevem!

 





Hayat Nerede
Hayat bira bardağında
Biter bardak ısınınca
Akıp gider kanalizasyon boyunca
Al yalanını sevem, ölümsüz demen beni canlı tutuyor
Ya da kır elimi, böyle ben ölürüm ölmeden
Elim hayatı tutuyor
Hayat yaz akşamında
Biter kışa kalınca
Donar kalır karayla boyanınca
Al hayatını istemem ama kurtar ben ölmeden..
Yaşadım ölmedim hep
Ya da git gözümü görmeden sözümü duymadan
Böyle ölürüm ölmeden
Hayat dudağımın ucunda
Biter dudağım kuruyunca
Susup kalır sen onu sormayınca

İstanbul
Bizanslılar düşmandır
Afrikalı saat satandır
Ooo İstanbul
Romen yatak yapandır
Gürcü çocuk bakandır
Ooo İstanbul
Amerikan benim hoca
Boşnak komşunun koca
Ooo İstanbul
Ankara’da yoktu
Laz burunlu Rum kızı
Ooo İstanbul
Rus çarından kaçan
Büyük dedesi getirdi Hagop’u
İstanbul
Arkadaşı Elif’in
Kocası Elvis’tir Rinet’in
İstanbul
İzmirli gözleri,
Dudağının nemi etkiledi
İstanbul

Hiç yorum yok: