Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Çarşamba, Haziran 29, 2011

i don't care

Beşiktaş TT Arena'da oynamanın yollarını arıyormuş.(hey allahım gülüşü var bu arada) Millet ayaklandı. Benimse umrumda değil! TT Arena'nın yapılmasını hiç istemedim, hep dua ettim 'Allahım inşallah bu yeni stad olmaz' diye. Günlerce.. Ama stad oldu. hiç sevinemedim. Ali Sami Yen'de 1.5 sezon haricinde her sene kombine aldım, öncesinde de bilet tabi, n'olursa olsun her maç oradaydım.. İtiraf etmeliyim ki TT Arena'ya henüz ayak basmış değilim. Açıkcası bir gram bile içimden gitmek gelmiyor. Çok romantik denilebilir ama sanki sami yen'e ihanet gibi geliyor oraya gitmek. zaten Ali Sami Yen yıkıldığından beri Mecidiyeköy'den de geç-e-medim. Gözümle görmeyince kendimi kandırıyorum herhalde yüzleşmek çok zor geliyor. Ayrıldığım eşim bir gün bana şu cümleyi kurmuştu (Maç günü buluşmak istemişti ama ben maça gitmiştim) "Galatasaray'ı benden daha çok önemsiyorsun, git maçına da mutlu ol" diyerek tavır yapmıştı. Cümlesi cümlesine böyle olmasada bu minvaldeydi. O sms eski telefonda hala duruyor olmalı fotosunu koymaya çalışacağım. TT Arena'ya bir gün giderim elbet ama benimseyebileceğimi sanmıyorum, bir şeye hemen tutulmam, içime sinmeli, çok zor seviyorum. Belkide bana zaman gerek. Her neyse, sonuç olarak bir çok arkadaşın aksine, beşiktaş stadı kullanmııış, kullanmamış hiç umrumda değil. gerçekten.

Hiç yorum yok: