Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Cuma, Haziran 10, 2011

Tom, i can't Waits! (ian)

Benim için 'Tom Waits' ve 'New Album' kelimelerini yan yana görmek! tarifi pek mümkün olmayacak derecede heyecan verici.. ahh gerçekten çok heyecanlıyım yeni bi sevgili bulmuş gibiyim. ağlamak istiyorum sayın dinleyenler. Tarif derken aklıma şu geldi; hani bir 16 dakikanın sanki 16 yılmışcasına süren bekleyişi ve şampiyonluk getiren düdüğün sesini duymak gibi? belki, bilemedim.. titre ve kendine gel..
Yeni albümden mini minnacık şarkı sözü..
Get a peek at a lyric from Tom's new album





















ulan çok seviyorum bu adamı yahu. e artık Türkiye'ye gelsen ya Tom, ha?
all i want is you, you, you.. diyerek sözlerimizi bitirelim ve dinleyelim:)



  'şuraya bi albüm daha koyalım be panpa'
Tom Waits'ciğim albümlerine gururla bakarken.. canım benim:)

Hiç yorum yok: