Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Cuma, Şubat 24, 2012

Ankaralı Sevgilim


bana seni aratmayacak
bundan böyle ağlatmayacak
karınca kararınca bir sevgili buldum ben
bir sabah kapımı açmış
karşımda seni bulmuştum
boynuna atılmıştım nasıl mutlu olmuştum

yoluma çıkma artık 
yolumu değiştirdim
ankaralı sevgilim 
herkese selam söyle
onları çok özledim 
işte böyle güzelim

bir başıma bırakmayacak
üç gün sonra unutmayacak
karınca kararınca bir sevgili buldum ben
her şeyimdin o zamanlar
hiç bir şeyim oldun artık
konuştuğuma bakma sen
yastığıma ağlarım ben


yoluma çıkma artık, yolumu değiştirdim

zor günümde nerdeydin.
herkese selam söyle, onları çok özledim 
işte böyle güzelim
yoluma çıkma artık, yolumu değiştirdim
ankaralı sevgilim, 
herkese selam söyle, onları çok özledim 
işte böyle güzelim

Hiç yorum yok: