Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Cumartesi, Şubat 23, 2013

Denizden daha güzel ne ola?

Belki bu anektodu daha evvel yazmışımdır, olsun.. '99da Bakırköy Spor Kulübü'nün spor salonuna gidiyordum, orada ismini unuttuğum, yaşı bizden epey büyük bir kadın vardı. Salon çıkışlarında kafenin bahçesinde oturup çay, soda vs. içerdik. Ki ben hep soda içiyordum, spor sonrası nefis olur. Neyse, o ismini hatırlayamadığım abla bahçedeki hemen hemen her oturmalarımızda "En sevdiğim şey rüzgar" derdi. Gülerdik, şimdi dahi bi gülümseme ihtiyacı hissettiriyor. Benim de en sevdiğim şey 'deniz' ve denizi seven.. Geçen yıl gidemedim, o yüzden bu sene erken özlemeye başladım. Çook...





göklerden daha mavi 
denizlerden daha derin 
topraktan güzel kokan ne ola 
rüzgardan daha serin 
başaklardan daha nazlı 
ayışığından daha ılık ne ola 
ahu gibi gözleri baktıkça yürek yakan yar ola 
cennet bahçesi kokan 
göğsünde çiçek açan yar ola 
damla damla yağmurdan 
boynu bükük çiçeklerden 
daha hüzün verici ne ola 
sonbahar yaprağından 
hele akşam güneşinden 
daha içini burkan ne ola 
buğulu gözleriyle yollarını bekleyen yar ola 
ıslak dudaklarıyla bir garip türküsüyle yar ola 
göç eden kuşlar gibi gidip gelir umutların 
umudun ötesinde ne ola 
göç eden kuşlar gibi gidip gelir umutların 
umudun ötesinde ne ola 
nefesimde yaşayan 
sıcaklığımı paylaşan yar ola 
yaşam denen uykudan 
uyanmasını bilen yar ola 
yaşam denen uykudan 
uyanmasını bilen yar ola

Hiç yorum yok: