Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Çarşamba, Nisan 29, 2015

Sensizlik

Hani; 'Yokluğun, cehennemin öbür adıdır' demiş ya şair. Tam öyle işte.

Çok zamandır buraya bakmamışım. Bırakıp sana koşmuşum.
Şimdi, sen yoksun ve yine buradayım.

"sensizlikten gayrı bir derdim yok"






Günler geçti ve sessizleşti
Bu ev yanıyor
Kanser rengi duvarlar
Ve hayaletler var
Bir de pazar ve ertesi olunca ben
Zorlanırım gülümsemem
Yine de sen olunca ben
Huzur bulur kötü düşünemem
Yoldan çıkmak için tam zamanı
Ve tam yeri
Gel öldür beni
Ya da fesat düşüncelerimi
Sensizlikten gayrı bir derdim yok

Günler geçti, sevimsizleşti
Bu ev gözümde
Sonsuzluk derdi baki
Ve yaşamak zoraki işin özünde
Bir de pazar ve ertesi olunca ben
Zorlanırım gülümsemem
Yine de sen olunca ben
Huzur bulur kötü düşünemem
Yoldan çıkmak için tam zamanı
Ve tam yeri
Gel öldür beni
Ya da fesat düşüncelerimi
Sensizlikten gayrı bir derdim yok

Yok yok yok

Hiç yorum yok: