Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Cuma, Ocak 30, 2015

Sensiz Olmaz

Tanıdık kokular yok!?






Bu sabah yalnız uyandım 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Tanıdık kokular yok 
Sensiz olmaz 
Kahvaltım anlamsızdı 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
İlk sigaram bile tatsızdı 
Sensiz olmaz 
Anlaşılan alışmışım 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Bir verdiysem iki almışım 
Sensiz olmaz 
Aşk bir dengesizlik işi 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Dengeye dönüşen bir sevgi 
Sensiz olmaz 

Yine kendi kendime sormadan duramadım 
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım

Yalnızlık zor, sokaklar çıkmaz 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Hep tekdüze, herşey dümdüz 
Sensiz olmaz 
Anlamak çözmeye yetmez 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Biraz telaşlı, huzursuz 
Sensiz olmaz 


Gece gelmiş, yatağım boş 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Sen uzaktasın, ben uzanmış 
Sensiz olmaz 
Anlamak çözmeye yetmez 
Sensiz olmaz, sensiz olmaz 
Zaman gecmez, sabah gelmez 
Sensiz olmaz 

Yine kendi kendime sormadan duramadım 
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım

Hiç yorum yok: