Söylediklerimin yarısı beş para etmez;
ama ola ki diğer yarısı sana ulaşabilir diye konuşuyorum...
Khalil Gibran

Salı, Nisan 06, 2010

Short Term Memory

Fazla uyuyamamakla birlikte uyuduğum vakitler ilginç rüyalar görüyorum...

AÖF sınavlarına girdiğimi söylemiştim. ama gördüğüm rüyada ikinci gün sınavına henüz girmemişim günlerden cumartesiymiş, bir arkadaşım ve ailem ile birlikte bir yerde otururken iki polis geliyor ve beni tutukluyorlardı, niçin tutukladıklarını da hiç bilemiyorum. Yüz kızartıcı suç değildir umarım... Neyse, ben o kadar rahatım ki "ya memur bey yarın pazar sınavım var sonra tutuklayın nolcak ki" diyorum. Olmaz filan derken bi baktım bir beyfendi ile birlikte ki bilemiyorum yine kimdir nedir demeden ağaçlık bir yerde dolaşıyorum. Rüyalar arası geçiş yapmışım meğer,devamını anlatmayacağım. Muhtemelen kim duysa bunu kıçın açıkta kalmış diyecektir. Esasen bir kaç rüyam var ki dağlara taşlara... hiç duymayın... Tutuklanmayı bu kadar rahat kabullenen biri suçludur herhalde, ama suç ne? Dexter Morgan gelsin cezamı versin diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum... ta taaam!..

Hiç yorum yok: